FAQ

Zveřejněno 28. 3. 2023
FAQ

Máš dotaz?

Dřív než se obrátíš na podporu, zkus se podívat na nejčastější dotazy uživatelů. Třeba právě tady najdeš odpověď na svůj dotaz…

Jsi na HerníTrh.cz poprvé a nevíš si rady s vložením inzerátu či kontaktováním prodejce? Tady najdeš nejčastější dotazy:
 

 

1.   Jak se přihlásím a odhlásím?

Mrkneš do pravého horního rohu a klikneš na tlačítko „Přihlášení“. Zobrazí se formulář, do kterého vyplníš přihlašovací údaje k tvému účtu na HerníTrh.cz.

Pokud účet na HerníTrh.cz nemáš, registruj se .

 

V případě, že se budeš chtít odhlásit, opět mrkneš do pravého horního rohu a klikneš na svůj účet. V nabídce vybereš „Odhlášení“ a je to!

 

2.   Nemůžeš se přihlásit?

Překlep se může stát každému. Proto zkontroluj, zda jsi napsal svůj e-mail a heslo správně. Jestli se ti heslo vykouřilo z hlavy a nemůžeš si vzpomenout, klikni na „Nepamatuju si heslo“ a pokračuj dle instrukcí.

Také se mohlo stát, že tvůj účet byl zablokovaný. V takovém případě na tebe vyskočí hláška, že tvůj účet byl kvůli nedodržení pravidel zablokován. Pokud chceš vzniklou situaci řešit, kontaktuj podporu na e-mailu podpora@hernitrh.cz.

 

3.   Jak vložím inzerát?

Abys mohl vložit inzerát, musíš být přihlášený. Pokud nemáš přihlašovací údaje, je třeba se registrovat. Jakmile se přihlásíš do svého účtu, klikni na tlačítko Přidat a postupuj dle instrukcí. Je to easy!

 

 

4.   Jak smažu inzerát?

Přihlásíš se a jakmile rozklikneš svůj účet, zamíříš do sekce „Moje inzeráty“. U inzerátu, který chceš trvale smazat, klikneš na „Možnosti“ a vybereš „Smazat inzerát“. Vyskočí na tebe okno, kde uvedeš důvod, proč chceš inzerát smazat a potvrdíš tlačítkem „Odeslat“. Smazáno.

 

5.   Byl mi smazán inzerát. Proč?

Někde se stala chyba, tvůj inzerát byl nahlášen a smazán. Ale nevěš hlavu, admin ti ho už obnovil. Přihlas se do svého účtu, zkontroluj v jakém je stavu a pokračuj dle instrukcí.

 

6.   Jak mohu kontaktovat prodejce?

Pokud se ti líbí konkrétní vyvěšený inzerát, klikni na pole Mám zájem. Pokud nejsi přihlášený, je třeba se přihlásit. Až po přihlášení se ti zobrazí kontakty na prodejce. 

 

7.   Kam se můžu obrátit, když nejsem spokojený se zaplaceným zbožím?

Nedostal jsi zaplacené zboží nebo to, co ti prodejce poslal, neodpovídá popisu v inzerátu? Dej nám hned vědět na podpora@hernitrh.cz! Nezapomeň připsat e-mailovou adresu prodejce nebo číslo inzerátu.

Bezpečný nákup a prodej je pro nás alfou a omegou. Proto vždy vyžadujeme přihlášení uživatele. Podáním stížnosti můžeš pomoci, aby o peníze nepřišli i další uživatelé. Jestliže se prodejce vymlouvá nebo po zaplacení delší dobu nekomunikuje, s podáním stížnosti neotálej. Čím dříve ji zaznamenáme, tím dříve mu můžeme zamezit v dalším obchodování. Pokud se obchod později dořeší, můžete svou stížnost kdykoliv stáhnout.

Narazil jsi na inzerát, který je závadný nebo porušuje pravidla inzerce? Využij tlačítko Nahlásit inzerát v detailu inzerátu.

 

8.   Byla mi doručena zpráva o zablokování účtu. Co s tím?

Porušil jsi pravidla hry! Protože ses dopustil hrubého porušení pravidel HerníTrh.cz, došlo ke smazání tvého účtu. Pokud chceš vzniklou situaci řešit, kontaktuj podporu na e-mailu podpora@hernitrh.cz.